11 september 2006

Da var helgen over!

På lørdag var jeg med mamma og pappa på loftet, der ryddet vi i masse rot. Det var spennende, jeg rotet mens mamma pg pappa måtte rydde opp igjen :)

På lørdagskvelden klemte jeg fingrene mine i døra, mamma og pappa ble veldig urolige for at de små fingrene mine hadde knekt, men heldigvis gikk det bra! Det gikk ikke så lang tid så hadde jeg glemt det hele og ville bare leke videre. Tok litt lenger tid før mamma og pappa var overbevist om at alt var bra da!

På søndagen ble pappa vekket av en hysterisk mamma! Jeg og mamma surfet litt på pc og jeg greide jo å søle vann på pc.. Uuuuppsss
Pappa demonterete hele pc og den låg til tørk kjempelenge og heldigvis virket den igjen..Mamma ble veldig glad at hun ikke mistet dataene på pc og ble helt pc løs..

Så det som skulle være en rolig helg ble full av action :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...