18 mars 2007

På besøk på Sunnmøre

Reiste til Sunnmøre på fredag sammen med mamma, pappa og oldemor.

Bestemor hadde bursdag den 14 mars, så vi måtte ta turen for å levere pakke.


Gratulere med dagen bestemor!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Mamma bakte ostekake som vi tok med oss. Prøvde med blåbærgele på toppen for første gang, den ble riktig fin. Så blåbærgele blir nok brukt flere ganger


Lørdag var vi på Moa og handlet. Jeg fikk meg litt nye leker og klær. Fikk også duplo klosser med bestefar. De lekte jeg masse med. På søndag hentet vi oldemor på Fiskarstrand, der hilste jeg på Ruth, Thomas, Bente, Judith og Kurt. På veien hjem stoppet vi på Ørskogfjellet og spiste middag. Vi ble 7 personer og jeg likte veldig godt stekte båtpoteter!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...