24 april 2007

Ute med mamma og pappa

Jeg fikk is med mamma i dag, koste meg på kjøkkenet mens mamma lagde middag!
Det er veldig kaldt og jeg fryser litt, men det er veldig veldig godt.


Etter vi hadde spist middag ble det en tur ut i hagen og en liten trilletur. Var innom på gravstedet for å se om det kom opp blomster der! Jeg storkoste meg i det fine været!


 



Da vi endelig kom hjem var klokken så masse at det var tid for legging. Men først fikk jeg bade en stund. Mamma måtte gnikke og gnure lenge for å få tattoveringene mine av, men til slutt var de helt borte. Får sette på noen nye en annen dag. Det var moro, både jeg og mamma ble våte. Enda bra ikke kameraet ble vått! Etterpå var det tid for krem, tannpuss og pysj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...