21 mars 2008

I akebakken

Naboene var ute bakken for å ake og vi måtte jo ut en tur vi også. De fleste fikk kjørt nok akebrett, eneste som ikke kjørte var jeg og Silje Christina. Men vi filmet og tok masse bilder av de andre.



Eli hadde en bæremeis hun ville selge, vi lånte den med oss og skal prøve den litt. Det blir nok mange flere turer fremover våren og da kan det være greit å ha lillesøster i den.  Ser for meg at det kan bli lettere for meg å ta med meg begge 2 på en liten tur også, nedover mot sjøen o.l 



Vi hadde igjen laks fra i går, så jeg lagde stekt laks til middag. Børge kom på middag også. Så fikk vi fromasjkake med mamma, så den tok vi til dessert!


Lagd en scrapping av de som kosa seg i påskesola



 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...