28 september 2008

Loppemarked i dag også!

I dag dro både jeg, Ronny, Daniel Alexander og Silje Christina!


Jeg fikk kjøpt meg masse ting til tacosettet mitt for 100 kr, har litt dobbelt opp, så noe får jeg gi bort! Såg helt nytt ut og de fleste skålene hadde merker etter prislappen ennå.



Disse uten skjeer 




 Denne bare i gamler utgave, der brettet under er rundt. Samme som det jeg har fra før. Var engentlig bare denne jeg ville ha!




+


4 tacoskjell holdere.


 


Så det ble mye for pengene!!


Ellers ble det en liten espressomaskin og en sjokoladefontene. Gleder meg til å prøve.


 Daniel Alexander ble mest glad for han fikk seg bilgarasje for 20 kr.


Slik som denne på bilde!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...