11 oktober 2008

Nok en bytur

Det ble en bytur i dag også. Ronny skulle levere et par sko og jeg hadde noen ærend i byen. Fikk kjøpt noe av det jeg ikke rakk sist tur.


Silje Christina fikk seg nye vintersko og jakke. Fikk penger med oldemor til bursdagen, så da brukte vi de til noe fornufting når det går mot kaldere vær! Skoene fant jeg ikke bilde av på nettet, men noe av det andre vi kjøpte fant jeg!


Jeg fant meg 2 gensere og Daniel Alexander fikk seg mange bokser med plastelina! Så nå kan han bake i vei så mye han vil!


I tillegg fikk Daniel Alexander bæbu bil med tante, mens Silje Christina fikk tåteflaske til dukken sin!






DA fikk seg et fleece sett til:


Tror vi skal ønske oss en av disse til bursdagen, Skogstadjakken begynner å bli liten + at det er kjekt med ei ekstra jakke!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...