08 desember 2009

1 års kontroll

I dag har jeg og Adrian Christoffer vært på 1 års kontroll. 9670 g og 74 cm lang. Fikk 2 sprøyter og det likte han ikke, skrek så bare det.


Ronny er hjemme med feber, Daniel Alexander har fått feber igjen også og nå på ettermiddagen har Adrian fått det også. Så det er fremdeles mange syke her med oss.


Fikk tatt meg en liten blogg runde etter middag, ikke hatt tid å besøke mine blogg venner på lenge. Ser mange er godt i gang med juleforberedelser. Her henger vi litt på etterskudd og håper vi skal bli friske. Litt rød julepynt har jeg fått tatt frem.

3 kommentarer:

  1. Hei.Håper barna snart blir frisk.Jula kommer i år som i fjor uansett hva vi gjør.Har litt vont i halsen selv.Så det spørs hvordan det går videre.Ønsker deg og dine en riktig fin førjulstid.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  2. Utrolig slitsomt med så mye sykdom! Jeg må si at det var himmel og hav i forskjell å bytte til storeavdeling. Benjamin har nesten ikke vært syk i høst!
    Vi kommer på fredag ja, vi gleder oss!

    SvarSlett
  3. Heia Bodil og Liv!

    Bodil: ja jula kommer uansett. Det fikk vi erfare i fjor. Nytfødt gutt og hele gjengen syk uken før jul, men jula kom likvel den!

    Liv: Ja det har vært utrolig med sykdom her nå siste ukene. Ungene har ikke vært en hel uke i bhg på en mnd nå.
    Ser ikke ut som det blir noe bhg i morgen heller, så vi får vel bare holde oss hjem.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...