17 januar 2010

Fikk award i dag!

Denne fikk jeg med Familien Haugen Klingen



Awarden krever at man foteller 7 sannheter om seg selv og sender videre. Så da er det bare å sette i gang:


1. Jeg elsker datascrapping ;)


2. Skulle tatt mye flere bilder enn det jeg gjør :(


3. Var kjempekjekt å starte på jobb igjen ;)


4. Drar alt for lite på besøk..  :(


5. Veldig klar for å flytte snart ;) ;)


6. men har veldig lyst på ny bil også ;)


7. Har 3 superflotte barn og en herlig mann!! ;) ;)


Så skal awarden videre og den vil jeg gi til disse flotte menneskene:


BajaCamilla ~Herlig dame som jeg håper jeg treffer en dag!


Bakekakesøte ~Utrolige flotte kaker


Maritajohansen ~En veldig kreativ person som lager masse fint


Silje Kristin ~Ei herlig dame jeg skulle ønske jeg ble enda bedre kjent med


Olines skattekammer ~Masse fint som blir skrevet og lagd


livmme ~Scrapper masse fint


Familien Gaarder Vestad ~Håper det blir liv i bloggen igjen, savner oppdateringer fra dere!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Det var en utrolig koselig award å få:)
    Det hadde vært veldig hyggelig å treffes en gang ja, så er du i Oslo så rop ut:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...