14 februar 2010

Valentine og morsdag!

Ja og fastelavenssøndag. Alle 3 tingene på en søndag i dag. Daniel Alexander kom hjem med fint fastelavensris på fredag og det er den beste morsdagsgaven en kan få. Noe som de har lagd selv!


Hilde Lovise kjøpte kaker til alle sammen, så jeg og Daniel Alexander har bestemt oss for å lage fastelavensboller i dag. Så blir det vel pakker på både den ene og den andre i dag!


Happy Valentine min kjære!



og til alle mødre som er innom bloggen vår


Ha en flott morsdag!




 


Alltid like god hjelp på kjøkkenet når vi skulle lage fastelavensboller, så da ble det en liten kjøkken LO av bildet!


5 kommentarer:

  1. Takk takk!

    har sittet litt i kveld og trøblet med templaten til bloggen. Enda er den ikke helt i orden, men det kommer seg!

    SvarSlett
  2. Håper du hadde en fin feiring med familien, på denne noe spesielle dagen! Og så flott bloggen din har blitt forresten! :-) Jeg er helt enig med deg i at selvlagde gaver (da spesielt av barn) er dem man setter mest pris på!

    SvarSlett
  3. Heia cathja!
    Kjekt å se at du har vært innom.
    Var sikkert innom da jeg hadde den rosa templaten, nå måtte jeg stille tilbake og vente på litt hjelp på et forum.
    Fant en med slike fine rammer rundt bildene, men jeg får de ikke opp. Veldig irriterende!

    SvarSlett
  4. Ja, koselig med mordag.
    Eldstemann hadde laget to mordagskort og gav meg ett lørdag og ett søndag *sukk* heldige meg!
    Og søndag ble jeg vekket med gaver og gode greier, og så tilbrakte jeg halve søndag på scrappetreff ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...