09 juli 2010

Jobbet litt ute

ja både her og der, jobber litt ute her i hagen og på Tjelle, så det er mange baller i luften for tiden. Håper bare vi blir ferdig med noen snart, for nå er det alt for masse på en gang.


Neste uke er det jobb igjen, så vi må prøve å bli ferdig med noe av det i helga. Har vært forferdelig dårlig til å ta bilder, må ta en liten runde i dag tror jeg.


Kjøpt meg noen blomster som jeg hadde planer om å få ned i jorden. Noen var hvite og fant meg 2 hosta planter. De kommer jeg sikkert til å kjøpe flere av når jeg kommer over noen med hvite striper i. Disse jeg kjøpte nå var helt grønne med noen helt lyse lilla blomster på.  Synes de er kjempeflotte og på utsiden her er det ikke så mye sol, så da passer de perfekt!


På bilde ser store hosta planter, får bare håpe mine blir like store og fine om noen år!


3 kommentarer:

  1. Slike planter skulle jeg også hatt i stedenfor ugraset som vokser her! Har ikke akkurat vært så mye hage-vær i sommer da, grått, kaldt og trist for det meste:) Her har det kun blitt planting i potter på verandaen i år.... har hvert år planer om plantint i hagen, men det ser ut som det blir bare med planene i år også:)

    SvarSlett
  2. Så koselig med planter i hagen :)
    Har sett gjennom litt bilder. Ser ut som dere hadde det supert i dyreparken!!
    Skjønne barna deres :)

    SvarSlett
  3. Hei Maren!
    Kjekt å se du har vært innom. Lite med blogging for tiden, tiden går med til så mye annet..
    Dyreparken var toppen, hadde nesten lyst å være der en 3. dag også, men det ble 2 i år da..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...