17 mars 2011

Lite blogging i det siste!

Ja jeg har vært helt drittlei av bloggen.


Skiftet tema på den, kanskje det hjelper. Vi får se, men det har vært utrolig hektisk siste tiden. Så jeg håper det roer seg litt nå fremover. Driver å planlegger ei ferieuke også før påske. Kanskje det blir til at jeg og Ronny tar fri. For vi har jo masse vi skulle gjort her hjemme og det er ikke alltid like greit med 3 småttiser som springer rundt. Det fant vi raskt ut sist helg da vi la plater på loftet.


Litt hit og litt dit, helst vil de være med der det skjer. Og da blir det raskt litt masse styr og lite blir gjort.


Ronny skulle hente lister i går, men det rakk han ikke. I dag blir det ikke tid for jeg har seinvakt og Daniel Alexander skal til legen kl 15.20. Se om vi får gjenåpnet saken på BUP før skolen starter.


I går var jeg i byen og handlet litt. Det er 40% på KID og da måtte en jo ta turen innom. Såg egentlig etter gardiner, men klarte ikke å bestemme meg. Vil ha noen som holder lyset ute samtidig som de var lyse. Helst hvite men det var det fint lite av. Fant et par beige. Når jeg kom hjem i går fant jeg ut at putene jeg hadde kjøpt hadde samme mønster, så spør om det blir de likevel .



 Ellers ble det som sagt 2 nye sofaputer, bestikkposer til sølvbestikket til silje. En duk, en gave og masse titting.  Kjøpte også noen små krukker og blomster på Skeidar. Etter på var jeg på Lefdal og kjøpte ny wii kontroll og hello kitty spill til Silje Christina.


2 kommentarer:

  1. For en flott blogg!

    Jeg er optimist på dine vegner, og legger deg til i blogglista mi jeg:)

    Frista veldig med å fortelle om 40% på KID må jeg si.

    Her blir det nok ikke noe shopping før jeg vet om jeg får jobben gitt:)

    SvarSlett
  2. takk!
    ja får virkelig gå inn i meg selv og blogge mer fremover..

    Kid fristet veldig ja, var innom å byttet gardinene og da klarte jeg å gå derifra uten noe.
    Kom på i ettertid at jeg skulle kjøpt noen laken og egentlig burde jeg kjøpt ei garin til.. så vi kunne ha foran verandadøra for den vises så godt på tv og enda verre blir det når det blir sommer.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...