18 juli 2011

Jobb igjen!

3 uker var over og hverdagen kom igjen i dag. Var godt å være tilbake, men i morgen har jeg fridagen min allerede. Skal vel få den til å fylles også.


Lagd rask middag med taco tubs og laksebiter. Veldig godt, så det må vi lage flere ganger.



Etterpå syklet ungene ned til skolen, der vi lekte oss en stund. Har alltid visst at skoleungene leiker i skogen bak skolen men aldri vært inni der selv. Var utrolig mange ganger og masse leke apparat. Så der fant vi en plass vi ikke hadde vært før som helt sikkert blir masse brukt fremover. Så utrolig nære hjemme også da, så det er kjekt.  


 


Jazz eller ikke jazz, det er spørsmålet ang i morgen, siden jeg har fri.


Har lyst å reise siden jeg har fridag, men synes det er kjedelig å traske i byen alene da.. Så vi får se hva det blir til.

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja om 14 dager er hverdagen tilbake til oss også...dagene flyr syns jeg!

    Vi skal på JAZZEN i dag ...snakket om Tivoliet også...Ungene er helt gira på det da...

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. Hadde lyst jeg også, men gadd ikke dra alene. Så jeg har fått gjort litt hjemme her istedenfor. Prøvd å få litt orden på denne bloggen, så jeg slipper å bytte til noe annet.

    SvarSlett
  3. Hei!

    Bloggen ser kjemefin ut den...Kjedelikt å gå dit alene ja;)
    Vi var på tivoli i stedenfor alle disse bodene..men dårlikt tivoli for så mye penger...men ungene kosa seg da...

    Klem fra Britt.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...