07 august 2011

Siste dagen i uka!

Ja enda en uke er over, tiden flyr. Delikatesseansvarlig har vært borte i 3 uker på jobb. Så jeg har ordnet med varer osv, så 3 uker har vært over på 1 2 3!


Håper været blir litt bedre utover dagen, for vi har snakket om sykkeltur sammen med ungene. Daniel Alexander har fått det for seg at han skal sykle til byen. De 2 minste kommer nok ikke så langt.


Elllers blir det rydding her og jeg burde bake en porsjon med knekkebrød i dag for boksen er snart tom! Har tenkt å prøve disse med gresskarkjerner denne gangen. Fant en oppskrift hos Passion 4 baking som jeg har lyst å prøve. Ser det skal være store havregryn, det har jeg ikke. Men tror og mener jeg har de vanlige om det ikke har vært en mann å spist de opp.. Det og valnøttene har mystisk vis forsvunnet flere ganger.



Daniel Alexander dro til Tjelle, så sykkeltur til byen gikk ut. Så vi andre ble enig å om dra en tur til bhg på kleive. Der er det fint å sykle rundt der + masse å leke seg om de skulle bli lei av sykling. Ba med oss Line og Andreas. Hadde med oss litt mat og drikke. Var rett så trivelige timer!


1 kommentar:

  1. Hei!

    Disse knekkebrødene såg gode ut...Håper dere fekk en fin tur ut på sykkel da!

    Klem fra Britt.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...