05 mai 2012

Endelig et program jeg liker igjen..

Mitt kjære Picnik ble nedlagt i april. Overalt kunne jeg lese at de fleste fuksjoner gikk over til google+.
Så i dag regget jeg meg nok en gang på google+ og ble veldig skuffet siden det var bare helt basic fotoredigering som var ført over dit. Har savnet veldig collage funksjonen.

Etter litt søking på internett logget jeg picasa kontoen min til et program som heter FotoFlexer. Og her blir jeg nok værende fremover. Ligner veldig på picnik. Den åpner bilder fra picasaweb albumene og lagrer de tilbake dit når jeg er ferdig!! HURRA!!

3 kommentarer:

  1. Kult - dette må jeg prøve!
    Vi brukte picnic bittelitt på jobben, visste ikke engang at det var nedlagt, jeg. Men da må vi forsøke oss på det nye! Takk for tips!

    Ønsker deg en fab lørdag!
    ;o)

    SvarSlett
  2. dette må være "blogging for viderekomne". selv fikk jeg problemer når blogspot gikk over til blogger. HJELP!!! Har forsket litt og tror jeg får dreisen på det nå :)

    SvarSlett
  3. Lena: ja du får bare teste det ut. Synes det er genialt med at en kan hente bildene fra picasaweb. endre de og lagre de rett tilbake. Da har jeg tilgang til de hele tiden. og alt er online, så en slipper å laste ned programmer.. ;)

    Liv: Det er bare å prøve så skal du se du får det til!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...