02 juni 2012

1 uke siden siste

innlegg.. 

jaja slik går ukene for en hardt arbeidene småbarns mor. Men dette har vel vært en uke helt utenom det vanlige. 
Ronny ble sendt til sykehuset natt til mandag med hjerteproblemer. Barnehagene streiker og SFO streiker. Samtidig som jeg skulle på kurs i 3 dager. Heldigvis at mamma er hjemme slik at ho kunne passe ungene. Daniel Alexander kom seg på skolen noen dager, mens jeg fikk sitte på med min gode venninne Liv
Det har vært invitasjoner om å passe unger, hente de, lage middager osv. Det står virkelig ikke på når noe skjer. Så det er veldig godt å vite at man bor på en plass der det er mange rundt seg som bryr seg!

Jeg hadde bursdag på torsdag og fikk haugevis med innlegg på facebook, har fått en del gaver og flere vet jeg står og venter på meg. Kakeselskapet utsatte vi og den beste gaven var nok å få Ronny hjem igjen. Kjente jeg ble roligere av det. Nå har han fått medisin og vi vet hva vi skal gjøre hvis det skjer igjen.

En blomster til alle som har tenkt på oss, brydd seg og ikke minst hjulpet oss denne uken! 
Jeg er så glad for det!

3 kommentarer:

  1. Det har jammen vært travle dager på deg i deg siste..
    Godt at naboer og familie stiller opp:)
    Og ikke minst godt at Ronny har kommet hjem igjen.

    God helg!
    Unni.

    SvarSlett
  2. Hei Else Marie..

    Uff det er så typisk att alt skal skje samtidig...men godt att du har gode naboer og familie som kan hjelpe deg......:)

    Godt å høre att det går bedre med Ronny....

    Ønsker deg en fin helg..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  3. Ja det var travelt,men heldigvis gikk det veldig greit. Glad når alt ordnet seg til normalen igjen!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...