03 oktober 2006

Første dag i barnehagen

 


 


I dag var dagen kommet da vi skulle ta turen i barnehagen. Der var det mange unger, voksen og ikke minst masse masse leker. Overalt hvor jeg snudde meg var det noe nytt å se på. Nye klosser, baller og biler. Tok ikke lang tid før jeg krabbet av sted på egen hånd for å utforske litt mer!



Tror det skal bli morro og være her på dagen, mamma og pappa var raskt glemt. 
I morgen er det ny dag og da skal mamma gå i fra meg en liten stund. Så da skal det bli spennende og se hva som skjer! 


Barnehagen heter Majorstuen og jeg skal være på Matrosen i første etasje. Skal være på rød gruppe og tilsammen skal vi være 12 unger og 4 voksne. Vi er bare 11 nå, siste kommer rundt juletider.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...