10 oktober 2006

Har vært på Tjelle i helga!

Vi måtte reise til Tjelle på fredag fordi pappa skulle på jobbintervju både lørdag og mandag. Morro å treffe de hjemme igjen, var lenge siden vi var der nå.
Natt til lørdag ble jeg syk, fikk influensa med 40 i feber. Lørdag var jeg litt bedre, så vi ble med til pappa til Moa. Der shoppet jeg, mamma, tante og Øystein til pappa var ferdig med intervjuet.
Ellers i helga var jeg ikke helt i toppform, men det var morro å leke med klosser og se på småpusene til Kitty. Skulle gjerne hatt med en liten pus hjem til Trondheim.
Tante ble med opp igjen og skal være med oss noen dager. I dag var hun med i barnehagen for se hvordan jeg har det der. Tror hun ville være igjen for å leke mer.. hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...