17 juni 2007

Daniel Alexander 19 mnd










Mamma og pappa måtte rydde i hagen etter gårdagen. Jeg såg på en stund, men så kom oldemor en tur, så ble jeg med henne hjem på besøk. Lekte meg der med kasseroller og kjøkkenredskap.

Senere grillet vi sammen med onkel og på kvelden ble det bading for jeg var ganske så skitten etter dagens arbeid.

Jeg er 19 mnd i dag, vekten viste 11,5 kg og har blitt 84 cm lang

Jeg begyner å bli stor gutt som trenger ny seng snart. Dere ser nå hvordan jeg driver på i senga mi de siste dagene. Så neste helg blir det nok en Moldetur, så får mamma og pappa passe på meg denne uken hvis ikke havner jeg nok i gulvet! Måtte bare lage en scrapping av han som er på vei ut av senga si!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...