01 juni 2007

Mamma har bursdag

Gratulerer så masse med dagen!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jeg har hjulpet mamma med å bake kake og var også med å handlet i eidsvågen en tur!!

Kjekt å være med på butikken, alltid noe spennende å se på..



Før gjestene kom, ble det en liten stund i sandkassen for da hadde jeg så lyst å sitter der å leke meg litt, skulle absolutt ikke være inne..

Lagd en scrapping fra bursdagen også!




Mamma hadde lagt ut bile av meg i en konkurranse på et forum.

Månedens gullungen i mai og tror dere ikke vi vant..

Det var dette bilde vi vant med, is er bestandig godt og

nå vet jeg hvor de har oppholds sted også ;)

1 kommentar:

  1. Dæ! Den kaka såg god ut, nam nam...
    Flink mamma du har, Daniel:)
    Gratulerer med seieren!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...