23 juli 2007

Ferietur

Vi reiste til Hunderfossen på lørdag.


Stoppet for å handle litt mat på Dombås og der fant vi et troll også. Ikke helt glad i de når jeg kommer nærme de. De er litt skumle..



Kom frem i halv 1 tiden. Der var det masse spennende å se og prøve. Likte meg både på hoppepute og i ballbingen.


Såg det store hunderfosstrollet og rundturen i eventyrslottet var også moro!







På søndag kjørte vi til Oslo for å hilse på Wenche og Stein Terje. Hun er søskenbarnet til pappa og også fadder på meg. Haddde bare sett på meg bilde tidligere, så det var koselig at vi endelig fikk møtes. Etterpå såg pappa på en bil og så kjørte vi tilbake. På Klæfta stoppet vi på By the way for å spise. Bestemte oss for å kjøre om Skarnes tilbake. Siden det var flere av pappa slektninger som ikke hadde sett meg og det var 2 år siden vi hadde vært der.



Måtte helt til Kongsvinger først for å se på huse til Heidi og Bjørn Arve.Skulle flytte inn til neste helg, var et riktig fint hus de hadde pusset opp!



Dro tilbake til Skarnes for litt mat og prating. Jeg fikk hilse på hunde Kito, men likte best å se på den fra avstad.



Mandag skulle vi enten til lilleputthammer eller barnas gård. Siden det regnet veldig valgte vi å kjøre til barnas gård for å se an været. Det var ikke så ille når vi kom frem, så vi gikk noen timer å såg på dyrene og matet de med brødbiter.



Kan litt om gården på hjemmesiden deres.



Jeg begynte å bli lei og da fant vi ut vi skulle bare kjøre hjemover. Kjørte til Dombås og valgte å kjøre om dovre til Oppdal. Der var vi inn å gikk litt på butikkene før vi kjørte til Tjelle.

Hadde ikke lyst å legge meg når jeg kom hjem, så det tok noen timer før jeg fant senga mi.


Lagd en scrapping fra Hunderfossen

Lagt ut mange bilder i fotoalbumen min under Hunderfossentur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...