27 juli 2007

Gjort litt forskjellig

Da pappa hentet bestemor på Molde, var han innom å fikk tak i dress til meg som jeg skal ha i barnehagen. Blir nok til at vi venter til vi flytter over på Skogstua før vi tar den med i barnehagen. Siden det bare er 2 uker fra jeg begynner i barnehagen til vi skal flytte over og jeg er der jo bare noen dager i uken.. 


  



Jeg og pappa har vært ned i sjøveien og sett på Onkel og Ola som lager bru. Nå er den snart ferdig og da passet det bra med en prøvetur med traktoren

Mamma ble med Unni for å vaske på skytterhuset slik at det var klart til i morgen da det skal være olsok. Jeg og pappa tok oss en tur på campingen der vi kastet stein på elva og kosa oss sammen med trolla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...