06 august 2007

Første hele dag i barnehagen + hårklipp

Pappa leverte meg i barnehagen og det gikk greit. Hadde lekt meg masse ute og jentene var fremdeles veldig snille meg meg.. Nå har det blitt flere barn og voksne i barnehagen. Så litt flere å forholde seg til. Hanne som kontaktpersonen min har begynt på etter ferien, men jeg holder meg mest med Torild, for det er henne jeg har blitt trygg på. Men det skal vel gå seg til.. 

Her kommer det noen bilder fra hårklippen min!

Før bilder:


Hos frisøren, ville ikke sitte i stolen.. Den andre kunden var litt skummel i hvertfall når pappa tok bilde av den og den ikke likte blitz noe særlig.. 





Etter bilder:




Lagd en scrapping fra turen til frisøren også!



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...