03 august 2007

Prøver en hel dag i barnehagen

Dro til barnehagen sammen med pappa i dag også, var innom å hente tante først. Kjedet seg siden Rolf Inge var på jobb og ville gjerne være med i barnehagen, mente det var på tide å begynne der, siden hun aldri har gått i barnehage..


Mamma og tante var sammen med meg til etter frokosten. Da var tiden kommet for at de skulle gå.. Mamma sa til meg at hun og tante skulle gå, jeg svarte ja og vi vinker til hverandre.. Fortsatte med lekepizza og stekepanne for jeg var travelt opptatt på kjøkkenet..


Mamma og tante tok bussen hjem 10.50, de ringte først og det gikk ganske bra med meg, litt sutring av og til, men jeg begynte nok å bli litt trøtt..


Pappa hentet meg kl 3 da hadde jeg spist lunch, sovet i 2 timer og vært ute å lekt.. Liker meg veldig godt sa de som jobber i barnehagen.. Fått litt kontakt med en gutt som heter Emil, han er ca 1 år eldre og jeg sjarmert jentene også. Så de er sååå snille med meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...