15 april 2011

Skohylle

Dagen startet med påskefrokost i barnehagen.  Veldig koselig med slike ting synes jeg men i dag ble det mest stress. De hadde plassert Daniel Alexander på kjøkkenet og Adrian Christoffer på lille avdelingen. Silje Christina ville egentlig ikke sitte på lille avdelingen, så det ble raskt suring og masse trasking frem og tilbake for meg som måtte hjelpe de med frokosten.


Var innom på Skeidar i dag og fant skohylle jeg vil ha.


Tenkt på det lenge at vi må skaffe oss en, for alt blir ikke hatt i skoskapene likevel.


Men ikke orket å se etter noe jeg ville hatt, siden gangen ikke er ferdig ennå.


Men jeg likte denne veldig godt, flere ganger snakket om at det hadde vært kjekt med en benk i gangen til ungene og denne slår en 2 fluer i ett smekk!


Adelle benk med skohylle

Jeg og Adrian Christoffer var senere på Roseby for å kjøpe blinkesko. Det ble både blinke sandaler og sko. Så en godt fornøyd liten kar som ble med mamma innnom jobben, før pappa tok han med til legen grunnet øyekatarr

1 kommentar:

  1. det var en flott skohylle, plassbesparende og, for vi har ikke den største gangplassen ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...