20 april 2011

Syk

Da er det min tur å være syk..

Begynte å kjenne feberen kom for 2 kvelder siden, i går stappet jeg i meg ibux å dro på jobb. Lengste dagen på jobb ever.  Men når termometeret viste 39,8 i går kveld var det bare å si fra at jeg ikke kom i dag.

Så dagen har gått med til å ligge på sofaen. Feberen har gidd seg litt nå, men jeg har forferdelig sår hals. Greier nesten ikke svelge uten å sette i et vræl. Så det har blitt lite mat og drikke. Begynner å kjenne at jeg er veldig slapp.




Ønsker alle en riktig fin påske, får håpe jeg blir bedre snart, så jeg kan nye noen dager hjemme sammen med familien også. Her gå det masse i sykling for tiden. Alle 3 suser rundt på hver sin sykkel. 2 med støttehjul og 1 uten!

1 kommentar:

  1. Huff, ikke noe moro å være syk. Jeg har selv akkurat hatt halsbetennelse. Vondt som bare det og ikke minst var jeg nesten stemmeløs noen dager (ikke lett når man har en toåring i hus!). God bedring, og god påske. :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...