16 oktober 2011

Matboks oppdatering..

Fikk matboksen som jeg blogget om litt lenger ned her, men den ble litt i største laget for Sije Christina. Så på mandag blir den sendt i retur. Tenkte jeg skulle bytte i den som er hakket mindre med 3 rom. Men den var de jo utsolgt for. Så jeg googlet litt og endte opp på www.lunchboxes.com


Så nå bestilte vi Rosa igjen, men denne utgaven.Som rommer en del den også. Vi har sendt med 2 små matbokser på turdager og som regel så har ikke den ene vært rørt en gang.



Tenkte på den store til meg selv, men jeg har jo min laptop lunchboks som jeg er veldig fornøyd med. Eneste jeg har savnet er en større boks til salat osv, men andre ganger står boksene i oppvaskmaskina når jeg skal lage mat. Men inne på siden fant jeg jo akkurat det. Så når begge delene ble samme pris som for den andre matboksen fra Norge var valget ganske enkelt. Fikk akkurat mail om at pakken allerede var sendt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...