17 november 2011

Daniel Alexander 6 år i dag!!

Gratulerer så masse med dagen, store gutten vår.
Endelig kom dagen da du ble 6 år også.
Litt rart å begynne på skolen i høst og det er snakk om at en er 6 år, så er man egentlig bare 5 enda.
Vi kosa oss med pølse og åpnet noen pakker. Måtte utsette bursdagsfeiringen til søndag siden Ronny måtte på noe kurs.

Ellers har uken gått utrolig raskt. Mye å gjøre på jobb siden ferskvaresjefen er borte og jeg har ansvaret. Nå siste dagene går det mest i pinnekjøtt og julepølse, julegrøt, juleribbe, juleskinke, julepotetsalat, jule rødbetsalat, julebrunost og ja jeg har kommet ut av tellingen på disse jule ditt og datt tingene...Alt de klarer å produsere.. Men jeg gleder meg veldig til å smake på all den gode maten da!!

3 kommentarer:

  1. Heisann...

    Gratulerer med ny blogg!

    Og gratulerer med 6 åring i hus!

    Ha en fin fredagskveld..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. takk!
    Får prøve å sette av litt tid til den bloggen igjen. Skulle jo laste over det gamle fra den andre, men har bare litt med tanken.
    I dag er det julehandel og i morgen blir det en liten gjeng som skal feire bursdag her. Så da er vel helga oppbrukt! God helg til deg også!

    SvarSlett
  3. Takk det samme Else Marie....

    Her slappet vi av denne helgen...jeg går på sterke tabletter og formen er så som så...men siden det regner...så er det kos inne også...

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...