27 desember 2011

Grubler på Picnik oppgradering

Har brukt www.picnik.com flere ganger nå og liker det bare bedre og bedre. Jeg henter bildene direkte fra picasa, redigerer, lager collager og lagerer de direkte tilbake i picasa. Så det er helt genialt! Har til nå bare brukt gratis versjonen, men ser det er mange kjekke funksjoner hvis en betaler litt. Så det spørs om det blir en liten julegave til meg selv. 


Har virkelig tatt meg på tak og scrappet litt i romjula også. Har sagt til meg selv at nå må jeg virkelig starte på igjen. Ellers blir jeg ho hengde etter i flere år her. 
Merker det er en stund siden sist for det tar lang tid. Men det kommer seg vel etterhvert som en begynner å scrappe litt oftere igjen!
Driver å fører over scrappingen min til en annen konto her også. Håper det går bra, gjør det mye lettere å legge ut bilder i hvertfall. 

2 kommentarer:

  1. Picnic bruker vi på jobben! (Hjemme bruker man CS - hehe)

    Deiser innom for å ønske deg et riktig godt nytt år! Håper det kommende året bringer deg mye gleder og kjærlighet!

    Klem, Lena
    ♥♥♥

    SvarSlett
  2. ja cs blir brukt her også, men er veldig grei til å sette sammen et par bilder til collage!

    Godt nytt år til deg også!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...