07 desember 2011

Knoter med bloggen + bursdagsfeiring

Lagret den på min konto, men så har vi en felles med bilder på picasa og der har det vært litt problemer. Før kunne jeg  være innlogget begge plasser og poste bilder. Nå må jeg logge ut og inn for hvert bilde jeg skal legge inn i bloggen. Så da skjønner dere det blir lite bilder.
Driver å jobber med å få flytte den fra en konto til en annen nå. Se om jeg får det til å fungere!!
Krysser alle fingrer her..



**Oppdatering***


Jeg fikk flyttet over og ordnet ny admin, så nå går det lekende lett å få bilder over fra picasa kontoen!
Jeg er kjempe glad!! Så må har jeg ingen unnskyldning for at det ikke skal bli mer blogging og bilder her!


Adrian Christoffer feiret 3 års dagen sin  i dag, vi ba inn noen nabounger + besteforeldre, tante og onkler.
Kosa seg så bare det og hadde en fin kveld og ettermiddag


4 kommentarer:

  1. Så bra at det ble i orden da :D

    SvarSlett
  2. Ja trodde jeg skulle dille masse med det. For jeg leste side opp og side ned om kontoer som hadde konflikter med hverandre. Men dette falt ikke under dette. Så fant jeg en link ang tildeling av rettigheter og vips så var det gjort med en mail, et trykk og en endring!! Jiippi.. Nå kan jeg bare trykke på legg til bilde i bloggen og komme rett inn på picasa mappene! Blogglivet kan ikke bli mer herlig!

    SvarSlett
  3. Sver jente som ordner opp sjøl! Deilig å klare å ordne opp selv ;)

    SvarSlett
  4. Hei du!
    Så du hadde lagt deg til som følger hos meg, så koselig!!! Håper du får orden på bloggknotingen!

    Ha en trivelig dag, søte deg!
    :o)
    Lena

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...