26 mars 2012

Endelig ZUMBA igjen!!

Har hatt pause alt for lenge. Dørstokk mila har blitt veldig lang siste tiden. Nye sanger og alltid en unnskyldning Men nå ble det slutt på onsdagsrenn sammen med ungene siden snøen er borte. Så da er det bare å tenke på seg selv igjen.
Mange sanger som jeg digger allerede!


Pitbull - Pause
Powered by mp3skull.com


Barbero&Robert Taylor - Caliente
Powered by mp3skull.com


Lucenzo Feat. Don Omar - Danza Kuduro
Powered by mp3skull.com


Karmin Shiff Feat Juliana Pasini - Zumba Samba (Original Radio)

 
Powered by mp3skull.com

2 kommentarer:

  1. Hei...kos deg med trening...og musikk...:)

    Ta en titt på Giveaway før den avsluttes på onsdagen..

    Ha en fin kveld..

    Britt

    SvarSlett
  2. Det er så deilig å få kommet seg i gang igjen... Dørstokkmila er lang ja, bra du fikk sparket deg selv i baken! ;) Jeg har ikke trent siden torsdagen pga sykdom, kjenner jeg gleeeeder meg til å komme meg i gang i kveld! :))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...