18 mars 2012

www.cozi.com

Genialt sier jeg bare!

Free online grocery list, shopping list and more. Create custom lists and access them from anywhere.  

Det har vi begynt å bruke siste mnd. Det er et nettsted med flere funksjoner blant annet kalender, shoppingliste, middagsplanlegger. I tilegg har den som en slags dagbok funksjon der en kan skrive hva en har gjort på også.
Det er de første fuksjonene vi bruker. Legger inn faste ting som turdager til ungene, zumba osv ut gjennom hele året. Så legger vi inn foreldremøte, andre møter osv. Hver søndag får jeg en oppsummering hva som skjer fremover uka på mail.  Det finnes også et lite program en kan ha på skrivebordet sitt på pc hele tiden. 
Jeg planlegger middager for flere uker, skriver ned handeliste og åpner den bare opp når jeg kommer på butikken! Enkelt å bare hake av det en har handlet og slette alt en har fått tak i!
Eneste jeg ønsker meg er ny tlf da!

2 kommentarer:

  1. For en kjempesuper app!!


    Jeg får desverre beskjed om at den IKKE kan lastes ned i mitt land, enn at vi ikke bor i samme landet du! :p

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke prøvd den på tlf.
    Bare logget meg inn på pc og lastet ned det programmet en kan ha på skrivebordet. Logger inn på tlf direkte på hjemmesiden uten noen app..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...