21 april 2012

Blogg award

Såg det låg noen kommentarer i innboksen som jeg ikke har sett på enda. 
Påskepynten er fremdeles fremme her på bloggen, så det er bare å innrømme at jeg har brukt tiden til alt enn bloggen. 
Den ene kommentaren var fra Fru Haugen Klingen i Trondheim der det sto:
Du er en av mine favorittblogger:-) Så jeg har derfor veldig lyst til å gi Deg en Blogg-Award!Se inne på bloggen min for lese litt om hva det betyr:)Klem Fru Haugen Klingen

Tusen takk så utrolig artig og koselig at jeg skulle få.
Jeg som føler jeg har totalt oversett bloggen min med både tekst og ikke minst bilder siste tiden.
Hugs For You



Awarden fungerer slik:

1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 lesere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål

Hvorfor begynte du å blogge?
Vi bodde i Trondheim da Daniel Alexander var liten, syntes det var en fin måte å vise frem hva vi holdt på med til familie og venner. Samtidig som jeg datascrappet masse og brukte bloggen for å vise frem disse.

Hvilke blogger følger du?
Det er mye forskjellig fra mammablogger, interiør, scrappe, foto og i det siste har jeg vimset litt rundt på lavkarbo blogger igjen.. 

Favoritt farge?
Det kommer vel an på hvem du spør her i huset. Før likte jeg veldig godt blå, men i det siste har jeg skiftet både til lilla, turkis og rosa, Men det er jeg som mener da. Spør du mannen får du raskt svar: SVART

Favoritt film?
Jeg er sånn som ser både det ene og det andre. En bra action er like greit som en komedie eller en romantisk film. Men har nok en som jeg såg opp igjen for en stund siden og som jeg likte like godt som første gang jeg såg den. Sweet Home Alabama

Hvilket land drømmer du om å besøke?
Vi har vel lenge hatt store planer om å dra til Island. Siden jeg har slektninger der. Heldigvis har ikke avstanden blitt lengre etter at vi fikk facebook og kontakten er enklere å opprettholde.

Så er det å gi videre til 5 andre som jeg titter innom så ofte jeg kan. 









4 kommentarer:

  1. Tusen takk Else! Har fortsatt inne på bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Else...Nå har jeg gjort og 5 andre har fått blog award...

    Ha en fin uke..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse, Else! :)) og til de heldige utvalgte! :)

    SvarSlett
  4. Takk for awarden :)
    Skal prøve å lage innlegg snart :)
    klem!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...