25 april 2012

Fint vær og fridag!

Så jeg hadde vel planer om rydding og vasking inne, men tror jeg bare utsetter det litt. Koke seg kaffe og komme seg ut i sola!

Må gjøre om igjen blomsterbedet på utsiden her etter at det ble skiftet tak. Vi fikk en stor container midt oppi. De har vært veldig snille, for de har prøvd å jevne det tilbake. Men ser nå at det har forsvunnet en god del jord og sammen med den forsvant sikkert staudene mine også. Så nå fabler jeg om nytt med med små stein og vintergrønne planter. Har sett et nede ved bhg og det ser veldig fint ut hele året.

Mulig jeg henter Daniel Alexander tidligere på skolen slik at vi kan ta en sykkeltur. Da tror jeg det er en som blir glad!

2 kommentarer:

  1. Hei:)

    Endelig vår...en kan være mere ute...Daniel blir nok glad om dere tar en sykkel tur...
    Ha en fin uke forsatt..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. Ble bare jeg som dro på sykkeltur. Sfo hadde besøk av 5 åringene. Syklet i nesten 1 time før jeg stakk innom med ei venninne for kaffebesøk

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...