15 oktober 2009

Bytur og øving i kirka

På dagen var jeg og Hilde Lovise i byen. Bilen måtte jo stoppe halvveis til byen, så der satt vi og ventet på hjelp. Kom oss til byen slik at jeg kom meg på jobbintervju. Så ble det litt handling også, Silje Christina fikk seg klær til barnehagebilde og ny ytterjakke. Fant ikke reima hjelmlue til henne, for de hadde ikk rett størrelse. Fikk også byttet rosa  janus jakka til 2 janus gensere, kjøpte de i grønn siden ullklærne holder seg kjempefint og da kan Adrian Christoffer arve de til neste år!

På ettermiddagen var jeg og Daniel Alexander i kirka for å øve til søndagens utdeling av 4 års bok! Det var mange skritt tilbake for lille gutten min siden fredag. Men vi fikk spille på orgelet, oppi tårnet og ringe med kirkeklokka. Så da likte han seg veldig godt. Fant 2 ukers plan for Daniel Alexander i sekken i dag, så det var godt at den endelig kom etter lang ventetid. Nå var det sikkert i orden med PPT også. Så nå håper jeg det kommer mer språkutvikling fremover hos han!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...