16 oktober 2009

Mammabloggere.com + Konkurranse hos Mias Interiør

kom over en link på en blogg til


Mammabloggere.com


Mye nyttig lesing og en flott oversikt over andre mammabloggere! Jeg kommer helt sikkert til å ta turen innom der flere ganger. Kanskje finner jeg nye bloggvenner som jeg kan besøke! Ta en titt innom den flotte siden


Her får vi besøk i ettermiddag, litt forsinket bursdags gjester. Søskenbarnet mitt og jentene som kommer på pizza. Så jeg skal oppdatere litt på bloggen her og begynne på huset. Det har vært en travel uke med masse farting hver eneste dag, ha en flott fredag alle sammen!


friday-8.jpg Happy Friday! image by lsan777


Fant en konkurranse hos Mia Interiør


Utrolig flott blogg og nettbutik, virkelig vært å ta turen innom der! Jeg lagrer nok linken og tar turen innom oftere!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...