26 oktober 2009

Scrappet litt i det siste

Har endelig fått scrappet litt siste dagene. Fått de fleste ut i bloggen her også på ulike steder og årstall. Ikke noe artig når man ligger så langt etter, men samtidig litt artig å scrappe med litt gamlere bilder som man har glemt av.




 


I går bgynte jeg på 2 CT lo'er til Lenas Scrap Designs kit som kommer snart ut i butikken. Et flott høst kit som det sikkert blir lagd flere lo'er med!


 


På ettermiddagen var det dugnad i barnehagen. Adrian Christoffer ble med tante hjem mens Silje Christina ble med hjem til bestemor og bestefar. Daniel Alexander fikk være igjen. Men det ble raskt mørkt for oss, men vi fikk gjort en del. Vi skal tilbake en lørdag og gjøre ferdig gapahuken. Var ikke så enkelt å spikre når det ble helt mørkt ute!

3 kommentarer:

  1. Hei.Veldig fint med Scrap.Men har aldrig prøvd det.Ha en riktig fin Mandag.Bodil. :-)

    SvarSlett
  2. olinesskattekammer26. oktober 2009 kl. 21:39

    Hei igjen, scrap'ing er kjempeartig, men har ikke prøvd på data enda. Begge jentene har. Jeg holder meg til albumark, bilder, bånd, blomster, tusjer o.l. Men altfor lenge siden jeg har gjort det nå da! Går fort fremover med minstemann nå skjønner jeg, og ja, det er bare så typisk at en er borte, når det skjer noe nytt! ha en fin uke videre!

    SvarSlett
  3. heia begge 2!
    Scrapping er gøy og jeg ble helt bitt i 2005.
    Prøvde litt med papir, men datan var så enkelt. Bare lagre eller minimere når man ikke har tid. 0 rot som må ryddes opp igjen også! :-D

    Prøver å nå 100 stk innen 2009 er over, liten konkurranse på datascapping.no for å nå målene sine dette året. Regnet over i går og kom til 70! Så akkurat 30 igjen!
    Så jeg må scrappe mange de siste mnd skjønte jeg.. :nerd:

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...