23 oktober 2010

Handletur i Molde

I dag er det 11 år siden vi forlovet oss,


 Gratulere med dagen min kjære!



 


Vi tok oss en Moldetur i styggværet. Skulle egentlig kjøpe sko til Adrian Christoffer og jakke til Daniel Alexander. Men vi endte opp med masse anna rart.


Kjøpte 2 nye beltestoler, Silje christina fikk jo så fin rosa her tidligere i høst, men vi liker ikke belteføringen i skulderhøyden. Hun dro often i selen og fikk den lenger ned enn den skulle, slik at beltet hoppet ut av belteføringen.  Nå kjøpte vi 2 Maxi cosi rodi xr stoler. Såg ut til at de sto bedre i baksete og tok litt mindre plass.. Daniel Alexander har hatt et Rømer Kid plus sete som vi har vært veldig fornøyd med men det kræsjer sammen med Adrian Christoffer sitt. Så det har til tider vært et mareritt å få kabalen med stoler i baksete til å gå opp. 


Vis stort bilde


 


Fant meg også ei fin lampe på Clas Ohlsson i dag, denne


eneste minuset må været at foten er veldig liten og lett. Så den kan velte ofte.


Det var med 2 skjermer en hvit og en stjerne i papp til jul!


Spørs om jeg må ta den med til pappa og høre om han har en god i ide om å få den litt tyngre i bunnen!


1 kommentar:

  1. Selv om det er noen dager siden allerede, må jeg likevel få lov å takke for det flotte innlegget. Ikke minst for de 11 årene vi har vært sammen, hånd i hånd. Ja, for det har da alltids vært noe mellom oss lenge før de 11 årene.. Ikke glem de! Husker 'Madonna' i 'Næs' veldig godt og smiler inni meg når jeg tenker på den tiden! Vi har hatt det veldig morsomt opp gjennom årene, men også mange alvorlige øyeblikk. Mange av disse har gjort oss sterkere! Vet ihvertfall ikke hva jeg skulle gjort uten de 3 HERLIGE barna vi har sammen! ELSKER deg min kjære! *SMASK* og *klem* fra din Ronny!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...