20 oktober 2010

Snøen har kommet!

Ja nå er det hvitt ute, begynte å går og har kommet mer i dag også.


Ungene storkosa seg i bhg med snømann laging, kosa seg ute før middag også.  Jeg fikk sitte på med Hilde til Kleivehallen i kveld. Så jeg rakk zumbaen i dag også.


Har avtalt med noen flere om å sitte på hver onsdag og søndag, så nå er det ikke noe unnskyldning. Men det er jo så gøy så det går nok bra. Ser etter sko for zumbaen også, lånte Hilde sine dansesko i dag, men kjenner de er slitsomme å ha på. Men får se neste gang, kanskje de føles litt bedre da!


2 kommentarer:

  1. har hatt denne vinterens første måkeøkt i dag og det liker jeg ikke altså!! Merker at mildværet kom nå, så da forsvinner den vel ;)
    Er treg med å komme meg i gang med zumbaen jeg kjenner jeg, for mannen er så mye opptatt.

    SvarSlett
  2. Nei snøen har kommet litt for tidlig ja, men ungene koser seg!!
    Vi venter på at butikkene skal få inn rattkjelke og ski. Ei lita frøken som har fått penger i bursagen sin til dette.
    Tror ikke du skal ha dårlig samvittighet for zumbaen som har vært så flik med alle fjellturene i år! Der er jeg pyse, er så redd for orm at jeg ikke tør å bevege meg ut i skogen. SKulle bare hoppet i det og sett at det gikk bra, så har det vel gått over!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...