28 oktober 2010

Torsdag!

Det var zumba igjen  i går og jeg følte meg i storform helt til jeg kom hjem og bare kollapset på sofaen. Spydde på natta, så det ble hjemme dag i dag.


Bare vært godvenn med sofaen i hele dag, blæ altså. Unner ingen denne sjuka her.  Jeg blir utrolig slapp og dårlig. Bare en tur på foftet er en amerika reise, helt skutt når jeg kommer opp. Jeg blir hjemme i morgen også. Så er jeg vel tilbake til normalen på lørdag og søndag tenker jeg. Har jobbehelg og det er varetelling på søndag. Skal huske kalkulator denne gangen og bedre sko!


Jeg står på frysa og teller, så det blir raskt kaldt!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for mange koselige kommentarer i bloggen min, er såååå dårlig på å kommentere jeg, men skal nå prøve å gjøre noe med det da :)
    Håper alt står bra til med dere!!
    Klem fra meg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...