01 mai 2007

1. mai var en spennende dag!

Fikk besøk av Marita og Jan Henry! De ble med på Åfløya for å hente tante. Der hadde de små lam som var 3-4 dager gamle. Masse høner og kaniner.. Hesten var flyttet til Heggem, så det spørs om vi må ta turen dit en gang.


Når vi kom hjem i igjen til Tjelle kom Børge med sand til sandkassen min. Så nå er det moro å være ute og leke seg!! :) På bilde sitter jeg sammen med Marita og Jan henry. Vi venter på at sanden skal komme..


På ettermiddagen dro jeg, mamma, pappa, tante og onkel til sjøen. Der grillet vi pølser, kastet stein og fisket litt. Jeg gikk ned til sjøen, men satt på med onkel opp igjen. Det var veldig moro for veien er så humpete!!


Da vi kom hjem var det snart tid for soving. Fikk på meg pysj og fikk ei flakse melk. Gikk ikke mer en toppen 5-10 min så var jeg i drømmeland. Da var klokka halv 7 og jeg var fornøyd med dagen!

1 kommentar:

  1. Såg ut til at du hadde en fin dag, Daniel! Du får dra med deg mamma og pappa og komme på besøk en dag, så får du se alle våre små kalver. Det kommer kalver flere ganger i uken, så det er veldig spennende!!Og det er to små karer som mer enn gjerne vil vise deg sandkassa si og alle leikene, du skal være hjertelig velkommen!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...