06 mai 2007

Kjøretur og på besøk

Siden mamma og pappa lånte nok en bil i går, ble det litt bilkjøring i dag. Vi var helt i Eikesdalen før vi snudde for å reise hjem. Jeg satt stille bak i bilen og sov i ca 1 time også. Da vi kom tilbake til Eidsvågen var vi innom på Hydro og der fikk jeg en eske med smurf, da var jeg superfornøyd helt hjem!

Kl 4 skulle vi være med Henning, Kari, Simen, Ida og Bendik. Det var lenge siden vi hadde vært på besøk og vi koste oss ute hele tiden.. De hadde stor sandkasse og masse fine leker som jeg lekte meg med! Vi får prøve å ta turen tilbake om ikke alt for lenge..
Etterpå kjørte vi rett til Molde for å bytte bil igjen, så ble det tur hjem igjen, jeg var supertrøtt og ville sove på turen hjem, men mamma satt bak i sammen med meg og passet på slik at jeg skulle holde meg våken til vi kom til Tjelle igjen...
Mamma og pappa bestemte at i dag var siste dag for flaske. Drakk fra flaske tidlig på morgene og fikk bare vann da jeg skulle legge meg, så den ville jeg ikke ha. Skal bli spennende å se om jeg vil drikke av tutkopp fremover..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...