17 mai 2007

17. mai

 








Vi tok med oss oldemor og reiste i Eidsvågen for å se på toget der.

Traff på Annica som også ventet spent på at toget skulle komme!

Etterpå reiste vi hjem, tok noen bilder i hagen, 

mamma og pappa tenkte kanskje jeg ville sove litt, men det skulle jeg ikke. Litt før kl 13.00 dro vi i Ranvika, der ble vi med å gå i tog, spiste 2 pølser med brød, fikk is og brus også! Så da var jeg glad og fornøyd. På turen hjem sovnet jeg og fikk sove en liten stund hjemme.


Jeg og mamma + tante hadde laget 2 kaker, en kransekake og en oreokake. Så vi måtte be inn på kaffe og kake. Bestemor, bestefar, onkel, tante og Rolf Inge kom å spiste kake
Og jeg storkoste meg helt til de skulle gå, da skrek jeg så bare det. For da skjønt jeg at dangen var over og at jeg måtte finne senga mi..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...