20 mai 2007

Helg og masse spennende..

Lørdag reiste jeg, mamma, pappa og onkel til Molde. Først lånte onkel en bil, så ble det roseby der vi traff Linda, Sunniva og Mathea. Etterpå koste jeg meg på Burger King før pappa fant ut han måtte låne bil også.. Vi var innom å handlet før vi dro hjem, hele ettermiddagen ble det diverse småturer for å prøve bilen. Jeg storkoste meg i baksete for jeg kom veldig høyt opp og fikk sett kjempemasse!

Søndagen var vi på mer biltur og på ettermiddagen fant vi veien til Heggem. Der var vi på besøk med Torill, Sigurd, Kristian og Martin. SÅg på kalver og hestene. De hadde stor sandkasse med masse biler. Så vi må ta turen tilbake.. På turen hjem stoppet vi med søster til Rolf Inge, hun har mange mange Hermelin kaniner og mange ponnyer. De var veldig fine, men jeg var litt redd for ponnyene.. Måtte kjøre til Molde slik at onkel fikk levere bilen og sitte på med oss hjem. Sovnet på turen hjem, men våknet når vi var hjemme. Så det ble til at alle 3 gikk å la seg samtidig. Alle var kjempetrøtt etter en hektisk helg!

1 kommentar:

  1. Takk for besøket Daniel, det var veldig koselig. Håper du kommer igjen senere!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...