15 januar 2012

Lagt flis i helga og overnatting

Pappa kom i helga for å legge flis i gangen, så nå er den helt ferdig lagt. Vi dro til Tjelle for at flisene skulle få tørke i fred. Har igjen den lille doen i gangen, så er det bare å fuge. Ble kjempefint og det blir en flott gang. Har tatt bilder, men ikke skaffet meg minnekort leser enda. Det må jeg huske å vise Ronny for jeg fant en jeg kunne putte inn i pc min. Det hadde vært toppers.

Silje var i bursdagsselskap til nabojenta i går, hadde en fin feiring!


Legge inn litt bilder nå som de er ført over til pc!



2 kommentarer:

  1. Heisann...gleder meg til å se bilder...

    Ha en kveld videre...


    Britt Kristin

    SvarSlett
  2. Så fint det blir :)

    Takk for kommentar på bloggen min :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...