04 januar 2012

På leting etter praktiske ting..

ja jeg lenge hatt nøkkelring med snor på, for den er veldig praktisk på jobb. Men den jeg har hatt nå tidligere har det vært tråd i. Etter 1 år nå og vet ikke hvor mange runder jeg har vært på clas for å kjøpe nok en gang en ny nøkkelring. Har jeg innsett at den holder ikke til mitt formål. 
Ikke det at clas ikke har flere å velge mellom, de har en annen type med sånne kuletråd, den har jeg også prøvd. Den lagde bare små hull i alle gensere jeg hadde og jeg la den raskt i boden til Ronny. Han har den samme og vært så fornøyd med den. Så konklusjonen på den er at den passer aller best til en mann! 

Så i dag kom jeg over denne på nettet. 
Så den skal bestilles og prøves nå! Håper bare denne er den perfekte tingen til nøklene mine. 

Har også fleipet lenge på jobb at jeg burde få meg ei penn til å henge i nøkkelringen. For penn trenger jeg hele tiden,men jeg slenger de fra meg her og der. Så kommer det noen andre å tar de. Så står jeg jo der uten penn da. Men nå skal det bli seier til meg altså! Jeg fant, jeg fant og denne skal nå bestilles! En pen liten sak som en kan henge i nøkkelringen og har teleskopskaft!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...