25 januar 2012

Onsdagsrenn og Zumba

Onsdag er travle dager her. I høst var det svømming, barneidrett og zumba. Men måtte bare kutte ut zumba. 
Men nå er det onsdagsrenn først fra 18 til 19. Så må jeg bare komme meg på zumba til halv 8. Storkoser meg slik på disse 2 timene.  

Ungene storkosa seg i lysløypa. Daniel Alexander gikk 4 runder, Silje Christina 3 men masa etter flere og Adrian Christoffer gikk 1,5 runde han også. Så ble det vaffel, saft og sjokolade. Været var fint og det var masse folk!



Zumbaen var gøy også., merker at man kommer litt mer inn i sangene nå, så en får brukt litt mer kroppen. 
Kjøpte meg nye zumba sticks som er 2,5 kg. Syntes de grønne jeg hadde ble litt for lette. De skal Hilde få tenker jeg, så kanskje jeg får med ho også.. Har sagt det i evigheter nå at ho skal bli med, men så blir det ikke likevel.. 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...