07 januar 2012

Pusser opp gangen

Har holdt på i romjula og er enda ikke ferdig.
har slått ned en vegg, satt opp en annen og fått flyttet døra. Platelagt hele gangen snart og fått nytt tak.
Nå gjenstår det nye fliser før vi er fornøyd. I stedenfor 2 små ganger har vi fått en stor. Så det blir nok bedre for alle 5 dette.
Har valgt oss disse flisene. Veldig mørke med strukturert overflate. Jeg synes de er litt mørke, men Ronny liker de veldig godt. Men de kom på tilbud nå over jula, så da var ikke valget så vanskelig likevel.














Noen bilder fra da vi holdt på, vet ikke om jeg har så masse bilder fra gangen fra tidliger. Har flyttet veggen og døra nærmere stua. Fått hel vegg ned ved trappa og det var veldig godt. Nå har vi 1 stor gang og stue. Ikke slik som før da det var en liten gang + stue der en såg rett ut i gangen!





4 kommentarer:

  1. Dette tror jeg blir veldig fint Else Marie....Gleder meg til å se resultatet ferdig.

    Klem fra Britt Kristin!

    SvarSlett
  2. Alltid spennende å pusse opp! Jeg har en pytteliten gang, men utsetter hele tiden akkurat det prosjektet. Skal en ting fjernes, så må alt vekk. Brystningspanel, gulv, dørkarmer...

    Gleder meg til å se bilder av ferdig resultat!

    Glad søndag ønskes!
    Lena :o)

    SvarSlett
  3. Blir kjekt å se bilde av den ferdige gangen:)

    SvarSlett
  4. har tatt bilder, men har jo klart å ødelegge minnekort leseren min. Så de forblir nok en stund til i kameraet mitt dessverre.. Flisene kommer på tirsdag, så jeg håper vi får lagt de til helga!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...