11 september 2012

Dårlig vær ute..


Tenkte kanskje på en bytur, men har utsatt det. Skal til byen i morgen på møte. Så det for holde. 
Fikk ferdig kommoden i går kveld, nå mangler den bare knotter. Har endelig funnet en nettbutikk som har de inne på lager. Forsetter med de jeg har fra før som jeg er veldig fornøyd. med.


Evt så har jeg litt lyst å skifte ut knottene på de store dørene til en annen i glass eller noe, men enda ikke helt bestemt meg. Har sett litt på denne på bildet under her. Dette er den største av utgaven. Evt så kunne jeg bestille den store av den over her, for det er de små jeg har på skapene mine..

Glassknott, stor

men etter litt surfing på nettet fant jeg ut at det mulig er råd å oppdrive denne knotten enda, synes den har vært borte i alle nettbutikker. Så da skal jeg vente på den og bestille den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...