19 september 2012

Ikke tid til denne om dagen, men åpning i BHG!!

Slik som sist uke er det møter her og møter der. Kaffekos på bakeriet og alt annet enn fornuftige ting. Eller noe fornuftig gjør jeg innimellom!

I dag er det hjemmedag, telefonmøte kl 15 men først er det åpning av den etterlengta grillhytta i bhg!
Endelig står den ferdig og det skal være åpning med snorklipping, pølse spising og masse kos. 
Siden jeg er hjemme, så må jeg bare få med meg det!!

Ikke fått sett den inni enda, men kanskje noe slik som dette på bildet under.
Silje hoppa og kava i dag tidlig var så spent på grillhytta!!



Lovde meg selv å ta med kameraet, men gjorde det ikke likevel.
Så det ble noen knips med mobilen!









Adrian lukket øynene på alle bildene uten om det nederste, var en glad gutt som likte å ha mamman sin på besøk i bhg! Så jeg håper det blir flere anledninger å bli med på slikt fremover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...