23 september 2012

Loppemarked

hele 2 dager på Kleive. Like masse som i fjor!
Mange fine skatter har skiftet eier. 
Ungene fant mye fint og jeg har plukket litt jeg også,
mest pynt som kan stå i skap og på hyller!

Prøvde å finne litt som kunne stå i den gamle posthylla mi, men hadde ikke målene på de smale tynne hyllene. Og det var så masse folk at en hadde ikke helt tid til å stå å fundere på om det var rett størrelse!
Har ikke fått malt den ferdig enda heller, det har vært så mye fokus på jobbsøking. Kjenner det tar mye av energien fra meg. Føler jeg sitter på en berg og dalbane til tider. Vest går det vel utover de rundt meg som må forholde seg til denne berg og dalbane kjørende dama!








Endelig ungene i seng, var det bare å finne sofaen, bok og tenne litt lys


Published with Blogger-droid v2.0.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...